Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver akut hjälp 200-300 kr

Fick också nån konstig vibb av ts. Jag fick den känslan av när jag spelade och fick slut på pengar, och tänkte "om jag bara får låna 200-300 kr till o spela så kommer jag vinna tillbaka allt". Skulle nog också börja leta på nätet vart jag kan få tag på den lilla summan när det inte går o få tag på nånstans.

MEN, kan ha jättefel och ts verkligen är i en dålig sits. Tänker bara att man isåfall vänder sig till bekanta, fb sidor/kyrkan/annat ditekt för o klara av månaden(vilken jag antar är för mat då). Första man tänker på.

Det är jättevanligt har vi sett igenom åren att namnet på Forumet tolkas som att man kan låna pengar här. När desperata människor söker pengar på Nätet och halkar in här så tror de att de kan låna av ngn här.

Hej,
Jag är helt ny på det här forumet. Jag skriver i desperation då jag behöver låna 200-300 kr för att klara mig för resten av månaden.
Jag lever på försörjningsstöd då jag tack vare en massa diagnoser inte klarar av att jobba.
Jag har skulder och behöver hitta någon sida som accepterar det och och betalar ut väldigt små lån

Jag är ingen missbrukare och spelar inte heller, så jag behöver inte bli dömd. Skäms redan som det är.
Knacka på och fråga en granne om du kan få låna en tvåhundring, senast tredje dörren kommer att hjälpa dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp