Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver 30k Akut

Ja! Har du ringt Sevenday och frågat varför de tagit två uc?
Jag pratade nyss med de och fick svar att de gör en extra koll men det är inget som påverkar betyget på något sätt utan det är en tjänst som de kan ta del av samma uc inom 60 dagar.
Jag fattar ingenting. :/

Jag pratade nyss med de och fick svar att de gör en extra koll men det är inget som påverkar betyget på något sätt utan det är en tjänst som de kan ta del av samma uc inom 60 dagar.
Okej, men då verkar det som att de inte tagit en helt ny uc ändå.
På den andra uc du fått, står det nånstans att den inte påverkar ditt betyg, alltså att andra inte kan se den?

Okej, men då verkar det som att de inte tagit en helt ny uc ändå.
På den andra uc du fått, står det nånstans att den inte påverkar ditt betyg, alltså att andra inte kan se den?
Det står något om kreditförändringar sedan 2024-01-19 och att under de senaste 2 månaderna har registrerats en fråga hos us och det var i samband med ansökan via Lendo.
Om det nu är så att det inte påverkar betyget så varför hamnade jag så högt? :/

Det står något om kreditförändringar sedan 2024-01-19 och att under de senaste 2 månaderna har registrerats en fråga hos us och det var i samband med ansökan via Lendo.
Om det nu är så att det inte påverkar betyget så varför hamnade jag så högt? :/
Vad hade du för kreditbetyg innan Lendo tog en uc? Och vad fick du efter det?

Menar de samma Uc som Lendo tagit?

Helt korrekt, det är typ en flytande Uc över tid där dom kan se om något förändras utan att behöva ta ytterligare en upplysning!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp