Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver 30k Akut

Tror det var @Lasseman som skrev igår om att Sevenday stoppar sin utlåning men att de som redan blivit beviljade ... minns inte vad han skrev om det.
Jag saxade från deras hemsida. Har man fått erbjudande från dom via tex lendo så stod dom för det.

Jag saxade från deras hemsida. Har man fått erbjudande från dom via tex lendo så stod dom för det.
Läste nyss på deras sida att har man ett pågående ärende hos de så är det giltigt i 30 dagar och de går igenom processen. Jag antar att de kommer ge avslag och inte bevilja nya lån med tanken på att de har slutat med det. :/

Sevenday och Wästgöta hittills alltså, undrar vilken bank som står på tur att avbryta långivning.

Frågan är om andra banker hellre lånar ut högre belopp än 30 000kr?

Frågan är om andra banker hellre lånar ut högre belopp än 30 000kr?
Ingen aning men om jag testar att höja beloppet så tas det väl en uc och det är redan kört alltså. Vet ej hur jag ska lösa detta. Fick lite hopp när jag fick erbjudande och signerade allting digitalt och det stod lånet är beviljad. Sedan tappar man hoppet när de har slutat låna ut. :(

Ingen aning men om jag testar att höja beloppet så tas det väl en uc och det är redan kört alltså. Vet ej hur jag ska lösa detta. Fick lite hopp när jag fick erbjudande och signerade allting digitalt och det stod lånet är beviljad. Sedan tappar man hoppet när de har slutat låna ut. :(
Borde nästan gå att anmäla till konsumentverket!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp