Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver 10k så billigt som möjligt!

Behöver låna ca 10K så snabbt som möjligt. Gärna med Creditsafe som upplysning, i andra hand Bisnode.
Inkomst 345.000/år, inga anmärkningarn eller skuldsaldo.
Vilken långivare tror ni kan ha lägst ränta??

Behöver låna ca 10K så snabbt som möjligt. Gärna med Creditsafe som upplysning, i andra hand Bisnode.
Inkomst 345.000/år, inga anmärkningarn eller skuldsaldo.
Vilken långivare tror ni kan ha lägst ränta??
Börja med 5000kr hos Loanstep. Räntefritt om du betalar tillbaka inom 14 dagar. Annars är det väl hyfsat lika mellan aktörerna efter lagförändringen.

Börja med 5000kr hos Loanstep. Räntefritt om du betalar tillbaka inom 14 dagar. Annars är det väl hyfsat lika mellan aktörerna efter lagförändringen.

Loanstep har börjat kolla igenom transaktioner på konto vad jag läste i deras avtal iaf. Men ja värsta fall blir man nekad bara.

Loanstep har börjat kolla igenom transaktioner på konto vad jag läste i deras avtal iaf. Men ja värsta fall blir man nekad bara.

Jag fick låna av Loanstep när jag hade 12 betalningsanmärkningar, så min uppfattning är att de är ganska snälla. Även Frogtail lånade ut när jag var i samma situation, de kör dock Bisnode och inte Creditsafe.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp