- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Fast om jag minns rätt har jag aldrig haft skuldsaldo innan datumet för skuld att betala gått ut…Bär förutsättningarna är som personen skrev ovan tex
Fast om jag minns rätt har jag aldrig haft skuldsaldo innan datumet för skuld att betala gått ut…Bär förutsättningarna är som personen skrev ovan tex
Fast om jag minns rätt har jag aldrig haft skuldsaldo innan datumet för skuld att betala gått ut…
Eller du, den det gäller.Du har skuldsaldo hos kfm, vad uc håller på med är såklart helt utan betydelse
Jag pratar inte om uc utan mina sidor hos kfmDu har skuldsaldo hos kfm, vad uc håller på med är såklart helt utan betydelse
OkiJag pratar inte om uc utan mina sidor hos kfm
Helt säkert att jag får behålla?
Nej jag lovar ingenting. Jag kan bara konstatera att om uppgifterna du skrev stämmer så bör ingen utmätning kunna ske.Helt säkert att jag får behålla?
Det stämmer det jag skrev. Har försökt googla mig runt på rätt svar men lite otydligt vad som gäller. Har ju skuldsaldo hos Kfm, men förstår inte varför Kfm inte skulle ta dem, skulderna där ska betalas senast 17Juni.Nej jag lovar ingenting. Jag kan bara konstatera att om uppgifterna du skrev stämmer så bör ingen utmätning kunna ske.
För att det inte förfallit.Det stämmer det jag skrev. Har försökt googla mig runt på rätt svar men lite otydligt vad som gäller. Har ju skuldsaldo hos Kfm, men förstår inte varför Kfm inte skulle ta dem, skulderna där ska betalas senast 17Juni.
Varför tror du att jag får behålla?
Orka.Det stämmer det jag skrev. Har försökt googla mig runt på rätt svar men lite otydligt vad som gäller. Har ju skuldsaldo hos Kfm, men förstår inte varför Kfm inte skulle ta dem, skulderna där ska betalas senast 17Juni.
Ring KFM direkt istället.Det stämmer det jag skrev. Har försökt googla mig runt på rätt svar men lite otydligt vad som gäller. Har ju skuldsaldo hos Kfm, men förstår inte varför Kfm inte skulle ta dem, skulderna där ska betalas senast 17Juni.