Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behålla abonnemang (om man sköter betalningarna)

Hej alla!

Har idag abbonemang hos Tele2 och Telia, på mobil och bredband.

Kommer man få behålla dessa så länge man sköter betalningarna, trots att jag snart hamnar hos fogden och får betalningsanmärkning. Lär blir löneutmätning så småningom. Tänker om dom kanske ändå gör kreditupplysning men jämna mellanrum och då "kastar" ut en trots att man alltid betalat i tid.

Senast ändrad:
Telia vet jag bara ta upplysning i samband med att man tecknar abonnemang. Jag förlängde mitt abonnemang 2 år för ca en vecka sen. Vet att jag hamnar hos KFM väldigt snart så ville få det gjort först.

Jag tecknade ett 2års abonnemang Telia med en ny telefon, bara någon månad innan jag släppte allt för löneutmätning och det rasade in anmärkningar. Fick inledande skuldsanering en period efter det och snart har det gått 1år. Har aldrig varit några problem med det. Har betalat Telia och Telia finance månadsvis som man ska.

Är däremot nyfiken om det skulle vara möjligt att göra detta på nytt när jag är inne på 2-3 året av skuldsanering.

Tog det säkra före det osäkra och tecknade ett 24 månaders abb hos Tele2 igår (där jag även har mitt fiber). Skönt, känner man sig "skyddad" i 24 månader iaf.

Har skuldsanering (tidigare utmätning) och abonnemang hos Telia, bredband och tv.

Inga problem alls, jag har ändrat och lagt till paket under tiden. Sköt du dina betalningar så ska det inte vara några problem alls :)

Har telia o telia finance. Inga problem m abonnemanget el att plocka ut ny telefon under min nu avslutade sanering.

Någon som har erfarenhet av tele2?
Jag hade ett mobilabonnemang hos Tele2. Tog det innan jag fick min anmärkning och utmätning. Dom tog aldrig nån ny upplysning på mig. Betalade alltid i tid. Så det blir nog inga problem.

Bytte för ca ett halvår sen till Halebop, då jag tyckte tele2 vart så dyrt. (Många bäckar små när man lever med utmätning)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp