Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Begära verkställighet vid missad skuldsaneringsbetalning

Så man är inte fri efter fem år menar du ?

Jag läser det så, det står ju speciellt om när det kan omprövas pga betalningsförmåga, så länge skuldsanering pågår, resten står det inget om.
De andra punkterna, typ fått skuldsanering på falska uppgifter eller liknande känns ju lite allvarligare

Jag läser det så, det står ju speciellt om när det kan omprövas pga betalningsförmåga, så länge skuldsanering pågår, resten står det inget om.
De andra punkterna, typ fått skuldsanering på falska uppgifter eller liknande känns ju lite allvarligare
Och sånt borde man ju veta om själv, så har man rent mjöl i påsen från början så borde det inte vara ett problem.

Och sånt borde man ju veta om själv, så har man rent mjöl i påsen från början så borde det inte vara ett problem.

Det kan jag hålla med om, vet om ett par som borde vara orolig för sin skuldsanering även senare

Ingen aning, enklaste är att betala
För min del kan jag ju inte det. Har missat delar av en inbetalning pga maken blivit av med jobbet och hans a-kassa inte har hunnit handlägga så han har inte fått några pengar. Jag kan inte betala ikapp det som saknas innan skuldsaneringen är över.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp