- Meddelanden
- 74
- Mottagna reaktioner
- 19
- Poäng
- 62
Hej. Jag kan hjälpa till för endast 10% av summan och bara om vi lyckas lösa det.
Hej hur hjälper du? Har du lyckats med återbetalning sj eller, vilket bolag? Tack ☺️
Hej. Jag kan hjälpa till för endast 10% av summan och bara om vi lyckas lösa det.
Ursäkta off-topic , men är det verkligen tillåtet för ett spelbolag under svensk licens att erbjuda bonus på upp till 1000kronor och det inte nödvändigtsvis på första insättningen , utan först när kontot är certifierat med id-handling etc? Jag tolkar det som att det är max 100 kronor som gäller, och det på första insättningen?
När skedde det exakt och vilket spelbolag gäller det?
Ursäkta off-topic , men är det verkligen tillåtet för ett spelbolag under svensk licens att erbjuda bonus på upp till 1000kronor och det inte nödvändigtsvis på första insättningen , utan först när kontot är certifierat med id-handling etc? Jag tolkar det som att det är max 100 kronor som gäller, och det på första insättningen?
TIPWIN Ser ut dålig hemsida varför spelar folk på sånt
För att de har svensk licens kanske?
Ja, jag har också fått nej till en början, återkommit månaden efter med samma Mail i stort sett och fått ja till återbetalning.
Känns som mycket snack från din sida.
Jag vet att Expekt är ett av de spelbolag du nämner, dem är ju nästan de bästa på att göra rätt för sig. Jag har fått 2 stora återbetalningar av dem. Mellan första och andra återbetalningen fick jag ett direkt NEJ. Månader senare fick jag ja.