- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 428
- Poäng
- 557
Ha bara i åtanke att du inte ska ha några förhoppningar så du inte blir besviken.
VS kan välja ignorera ARN helt om dem så önskar utan konsekvenser. Det är exakt det dem även gör just nu kan jag tänka mig. Alternativt att dem kommer fram med ett svar där dem väljer att inte återbetala.
Med det sagt, önskar dig all lycka och hoppas du får tillbaks pengarna oavsett.
Allt jag gjorde var förklara för dig hur det faktiskt ligger till just med det bolaget du nämner i fråga, du kan inte kolla på andra bolag utan du måste kolla på just Videoslots. Dem har ett knäppt uttagssystem.
Tack för ditt lyckönskande. Vill bara tillägga detta, ganska glasklart. Man kan inte kalla en ren å skär insättning för ett ångrat uttag för att undvika en lag el regel. Å ja bara konstaterar att alla amdra bolag med svensk licens följer lagen och tolkar den som jag och alla andra. Är ju inte till min nackdel direkt, kunde dom göra som VS hade dom nog gjort det men lagen är så glasklar att man kan inte bryta den tänker dom nog. Ändå bryter VS mot den genom att byta namn på ordet insätting.
3 § Vid kommersiellt onlinespel enligt 7 kap. 1 § spellagen (2018:1138) får den övre gränsen för insättningar enligt 14 kap. 7 § samma lag uppgå till högst 5 000 kronor per vecka.
4 § Förlustgränsen enligt 14 kap. 7 § spellagen (2018:1138) får uppgå till högst 5 000 kronor per vecka.
Ja återkommer efter beslut.