Men gå till både ARN/MGA och ARD utan tvekan. Du har ett case att gå på ju.
Samma här, kanske i samma skala som dig men dom vägrar betala tillbaka. Gäller Snabbare dåMrGreen, LeoVegas och (Hajper/Snabbare) som båda är under samma tak. Fått tiotusentals kronor av dessa efter lagändringen 2019. Försökt i månader att få tillbaka något. Citerar lagen och tidigare domar där en sida fått sanktionsavgifter på miljoner just för att dom gett ut bonusar/gåvor i massor efter 1 jan 2019. Dom har fått loggar på helt sjuka konversationer där VIP snubben eldar på mig och ger mig omsättningsfria tusenlappar i mängder. Ny Apple TV med mera..
Herregud vad det har känts som jag ställt dom i ett hörn med mina mail och tänkt schack fucking matt nu kommer dom betala. För att sedan få ett mail:
”Vi kommer inte återbetala något. Är du inte nöjd får du kontakta ARN. Det är vårat slutliga beslut”
Kan ju lägga till att jag är back miljonbelopp totalt på dessa sidor.
MrGreen, LeoVegas och (Hajper/Snabbare) som båda är under samma tak. Fått tiotusentals kronor av dessa efter lagändringen 2019. Försökt i månader att få tillbaka något. Citerar lagen och tidigare domar där en sida fått sanktionsavgifter på miljoner just för att dom gett ut bonusar/gåvor i massor efter 1 jan 2019. Dom har fått loggar på helt sjuka konversationer där VIP snubben eldar på mig och ger mig omsättningsfria tusenlappar i mängder. Ny Apple TV med mera..
Herregud vad det har känts som jag ställt dom i ett hörn med mina mail och tänkt schack fucking matt nu kommer dom betala. För att sedan få ett mail:
”Vi kommer inte återbetala något. Är du inte nöjd får du kontakta ARN. Det är vårat slutliga beslut”
Kan ju lägga till att jag är back miljonbelopp totalt på dessa sidor.
Verkar ta lång tid att manipulera chattarna.