Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Begära pengar tillbaka från spelbolag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hallå där, kalel har inte varit barnslig, ni har gått på med personangrepp för att vi granskar.
Du är typ 22-25 år och kommer och kallar folk med livserfarenhet för barnslig? Vi har haft fler jobb, har fler barn osv. Nu blir jag trött på din tonårsattityd.

Granskar vadå? Jag är en privatperson som hjälper vem jag vill och hur jag väljer göra är upp till mig.
Det du skrev i PM förklarar vad för människa du är och kommer inte välja lägga en ti
Tack, orkar man läsa hela tråden så finns beviset på att det du säger inte går ihop. Finns ju, svart på vitt.. Det räcker så. Angående hatiskt så kanske du återigen ska kolla på dina egna ordval och formuleringar. Men vi släpper det nu då. Tror folk har bildat sig en uppfattning vid det här laget.

Simma lugnt!

Får fortfarande in massvis med PM's och mails om hjälp och beröm för att jag tar upp och hjälper folk med detta. Får du beröm via Pm/mail för din ''granskning''? Visa mig gärna.
Jag gillar resultat, inte snack. Jag håller med att vi släpper detta som jag sagt nu ett par gånger. Ha det bra.

@Lilaros det du skrev till mig i PM förklarar en del. Jag tycker vi släpper det där.

Ha det fint ni två, nu måste jag fortsätta fokusera på att hjälpa folk.

Granskar vadå? Jag är en privatperson som hjälper vem jag vill och hur jag väljer göra är upp till mig.
Det du skrev i PM förklarar vad för människa du är och kommer inte välja lägga en ti

Får fortfarande in massvis med PM's och mails om hjälp och beröm för att jag tar upp och hjälper folk med detta. Får du beröm via Pm/mail för din ''granskning''? Visa mig gärna.
Jag gillar resultat, inte snack. Jag håller med att vi släpper detta som jag sagt nu ett par gånger. Ha det bra.

@Lilaros det du skrev till mig i PM förklarar en del. Jag tycker vi släpper det där.

Ha det fint ni två, nu måste jag fortsätta fokusera på att hjälpa folk.

Jag hjälper folk, genom möten. Ha det bra

Tjena folket är en ung 25åring som förstört livet med spelmissbruk dom senaste 2åren nyligen fått diagnos adhd och undrar ifall någon har lust att hjälpa med formulering av email och allmäna råd om återbetalning. Hojta gärna till med en email eller alternativt en konversation här mvh bängan!

Mognad från ditt håll åtminstone, tack så mycket.
Håller med helt. Man får givetvis tycka vad man vill, man får absolut ifrågasätta exakt därför väljer jag folk bilda sin egen uppfattning och låta dem kontakta mig och inte tvärtom, jag lägger bara fram min information jag sitter på. Folk blir hjälpta, och det gör mig nöjd, och självklart blir jag också nöjd över att jag tjänar på min kunskap och färdigheter, samtidigt som andra får tillbaks pengar dem har rätt till. Jag pratar inte tomt, jag har belägg på allt jag skriver i denna tråd.

Ha en fin dag du.
Hej ja tycker det räcker nu.
Blir lite dålig stämning här.
Människor har ett eget val och gör som dom vill.
Sen ska man vara uppmärksam på att inte bli lurad naturligtvis.
Eftersom en del här är i en trängd situation så griper man tag i allt som går och blir lättpåverkad.
Har det du gör ett ärligt syfte så är ju det bra.
Men inget jag själv skulle utnyttja.

Hej ja tycker det räcker nu.
Blir lite dålig stämning här.
Människor har ett eget val och gör som dom vill.
Sen ska man vara uppmärksam på att inte bli lurad naturligtvis.
Eftersom en del här är i en trängd situation så griper man tag i allt som går och blir lättpåverkad.
Har det du gör ett ärligt syfte så är ju det bra.
Men inget jag själv skulle utnyttja.

som du säger alla får tycka som dem vill, jag kontaktar inte folk, jag blir kontaktad, det är en stor skillnad. Jag låter alla göra sitt eget val. Jag brinner för detta då jag vet hur illa folk behandlas och vilka summor dem har rätt till bara man går på djupet lite, jag har hjälpt jättemånga utan att ta någon som helst betalning bara man bevisar man inte har råd med det i stunden, har man pengar tycker jag att man kan stå för ett litet förskott. Det är min idé och min vision. Om man inte håller med mig får man ju tycka som man vill. Jag ser dock alltid till att dem 15% kommer att betalas efteråt oavsett summa det handlar om.

Att jag har cirka 99% som är nöjda och tacksamma det driver mig vidare i att jobba med detta, sen kan jag inte sticka under stolen att jag tjänar grymt på det, det gör även dem som får återbetalningarna fixade, ingen klagar efteråt och säger, du är en hemsk människa som hjälpte mig få mina pengar tillbaks.

Citerar från superflipp november 2018

50 k på banken, enstaka ff från förra året.

Du påstår att ni fick tillbaka det han spelade bort 2019 = 61.000 absolut det är rimligt. Men du menar också på hans miljoner i skulder hos KFM som han alltså har lyckats få på två månader eftersom han, i hans övre inlägg inte hade några skulder öht. Snälla lägg ner nu vara.

I rest my case.

Egentligen behöver jag inte ens förklara mig. Men detta var åt en vän jag undrade. Swisha mig 5K så ska jag ge dig en print från Kronan o_O

Jag har precis inlett en process mot ett spelbolag med svensk spellicens. Jag hävdar att jag ska få en återbetalning på förlorade belopp efter ett visst datum eftersom jag på deras begäran skickat in löneunderlag, kontoutdrag från banken för att verifiera varifrån pengarna kommer. I samband med detta så borde de sett att min inkomst inte täcker mitt spelande och att jag framförallt tagit lån för att finansiera spelandet, att mitt konto till mestadels bestod av spelande tills jag i princip hade 0.
Istället fick jag spela vidare och förlora ännu mer.

Spelbolag med svensk spellicens har ju omsorgsplikt, så vad tror ni om mina chanser? Allt skedde under 2019. Kommer inte nämna spelbolaget tyvärr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp