- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Hallå där, kalel har inte varit barnslig, ni har gått på med personangrepp för att vi granskar.
Du är typ 22-25 år och kommer och kallar folk med livserfarenhet för barnslig? Vi har haft fler jobb, har fler barn osv. Nu blir jag trött på din tonårsattityd.
Granskar vadå? Jag är en privatperson som hjälper vem jag vill och hur jag väljer göra är upp till mig.
Det du skrev i PM förklarar vad för människa du är och kommer inte välja lägga en ti
Tack, orkar man läsa hela tråden så finns beviset på att det du säger inte går ihop. Finns ju, svart på vitt.. Det räcker så. Angående hatiskt så kanske du återigen ska kolla på dina egna ordval och formuleringar. Men vi släpper det nu då. Tror folk har bildat sig en uppfattning vid det här laget.
Simma lugnt!
Får fortfarande in massvis med PM's och mails om hjälp och beröm för att jag tar upp och hjälper folk med detta. Får du beröm via Pm/mail för din ''granskning''? Visa mig gärna.
Jag gillar resultat, inte snack. Jag håller med att vi släpper detta som jag sagt nu ett par gånger. Ha det bra.
@Lilaros det du skrev till mig i PM förklarar en del. Jag tycker vi släpper det där.
Ha det fint ni två, nu måste jag fortsätta fokusera på att hjälpa folk.