Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Begär Collector kompletteringar om man fått beviljad ansökan om lån via Advisa hos Collector

I erbjudandet så stod det inget om kompletteringar och nu har jag skickat in ansökan tillsammans med uppgifter för lösenkrav på lån och krediter...
Det stod när jag skickat in att dom återkommer inom 48 h.
Är allt ok då?
Skitnervös... Det här lånet kommer ge mig ett helt nytt liv. :/

Det borde gå vägen, Collector är smidiga tycker jag. Stöd så där för mig också om 48 h men det kom svar betydligt snabbare än så. Typ sms om att ditt lån är beviljat och betalas ut.....

Jag har fått klartecken att det ska betalas ut. Känns så fantastiskt skönt! Har inte riktigt förstått det men den ångestfyllda känslan av att månadens slut närmar sig behöver jag inte ha längre... Kommer ta ett tag att förstå.

Vad hade du för förutsättningar när du ansökte? beviljat belopp?

Vad hade du för förutsättningar när du ansökte? beviljat belopp?

Inkomstuppgift 538”
Underskott 60”
Risk 4,55

Ansökte om 400”
Angav att jag ville samla hela summan och var det var lösenkrav på 250”.
Hade synliga skulder på UC på runt 420”

Inkomstuppgift 538”
Underskott 60”
Risk 4,55

Ansökte om 400”
Angav att jag ville samla hela summan och var det var lösenkrav på 250”.
Hade synliga skulder på UC på runt 420”
Vad fick du för ränta på 400K?

Vad fick du för ränta på 400K?

Jag fick 7,15 på 10 år.
Det gick väldigt smidigt. Från fullföljd ansökan med uppgifter om skulder som skulle betalas så tog det ca två timmar innan jag fick meddelande om att ansökan var behandlad och pengarna ska betalas ut inom 3-4 dagar.

Jag fick 7,15 på 10 år.
Det gick väldigt smidigt. Från fullföljd ansökan med uppgifter om skulder som skulle betalas så tog det ca två timmar innan jag fick meddelande om att ansökan var behandlad och pengarna ska betalas ut inom 3-4 dagar.

Vad blev månadskostnaden på 10år med räntan? Runt 4500? Blev nyfiken, för tänkt söka runt 400k jag också men räntan vet jag ju inte ännu (om jag ens får något erbjudande.) å 15år istället.

Vad blev månadskostnaden på 10år med räntan? Runt 4500? Blev nyfiken, för tänkt söka runt 400k jag också men räntan vet jag ju inte ännu (om jag ens får något erbjudande.) å 15år istället.

4676 kr/månad blev det.
Lycka till - hoppas det går vägen!

Hej! 4,55 i UC betyg är väll mindre bra? Har 4,5 och funderar på att söka =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp