Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Befrielse...

Ja de har börjat med Creditsafe de flesta inkasso bolagen. Och det är ju ”snällt” eftersom förr tog de ofta UC. Och då förstörde det så mycket mer ens betyg. Speciellt om du har gamla skulder som mig och de bara ville kolla inför en ny förhandling av en ny avbetalningsperiod

Ok... då kommer jag förmodligen varje dag framöver vakna upp till nya kreditupplysningar i min KIVRA från olika bolag... usch & fy...
Hur ska jag mäkta med hela detta drevet... ?! :( Igår kände jag mig stark, men nu är jag nere på botten igen...

Ok... då kommer jag förmodligen varje dag framöver vakna upp till nya kreditupplysningar i min KIVRA från olika bolag... usch & fy...
Hur ska jag mäkta med hela detta drevet... ?! :( Igår kände jag mig stark, men nu är jag nere på botten igen...
Jag vet precis hur du känner. Brukar mest vara de stora bolagen som kollar upplysningar. Det är de värsta med att släppa allt. Jag kände som att någon annan tog över mitt liv. Visst många tycker det känns som en befrielse men för mig blev det jobbigt och är ännu jobbigt med jagandet. Ett tag både ringde det och skickades det mycket brev. Men nu har det lugnat ner sig men ändå är oron kvar. Men kämpa på.. det finns ett ljus i tunneln

Vi löser detta. Det kommer att gå upp och ner en period är min erfarenhet. Drevet kommer att pågå en period sen slutar det.

Det kommer inte nya kreditupplysningar varje dag. Det är några bolag som kollar är min erfarenhet. Vet inte vilka bolag men det kom inte speciellt ofta till mig.

Fick ett häromdagen trots skuldsanering men det var bara att arkivera :)

Det kommer inte nya kreditupplysningar varje dag. Det är några bolag som kollar är min erfarenhet. Vet inte vilka bolag men det kom inte speciellt ofta till mig.

Fick ett häromdagen trots skuldsanering men det var bara att arkivera :)
Jag har fått några UC under löneutmätningen, senast från Sileo september 2017, de bevakar väl bara och mej spelar det ingen roll, ska ändå inte låna något. Vid skuldsanering så förstår jag att de tar kreditupplysningar eftersom de bevakar om man får någon löneökning.

Jag har fått några UC under löneutmätningen, senast från Sileo september 2017, de bevakar väl bara och mej spelar det ingen roll, ska ändå inte låna något. Vid skuldsanering så förstår jag att de tar kreditupplysningar eftersom de bevakar om man får någon löneökning.
Jag fick oxå ett brev hemskickat från UC att Resurs bank bevakar mej....:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp