- Meddelanden
- 244
- Mottagna reaktioner
- 107
- Poäng
- 297
Spelar inge roll exakt när,du har ju beräknade datum handläggaren justerar beloppet från beräknade månaden.när skickade du in den ansökan?
Spelar inge roll exakt när,du har ju beräknade datum handläggaren justerar beloppet från beräknade månaden.när skickade du in den ansökan?
nu killgissar du va?!Spelar inge roll exakt när,du har ju beräknade datum handläggaren justerar beloppet från beräknade månaden.
Vad spelar det för roll?när skickade du in den ansökan?
Nej så var det för mig dem ändrade några månaderframåt i tiden då ungen var beräknadnu killgissar du va?!
Behövde inte jag iallfall. Jag omprövade för annat och sa att jag skickar ny när barnet är kommet men då sa dem att dem fixar det direkt så jag slapp skicka in på nytt. Kanske hade bra handläggare bara vem vetför jag pratade med en av dom för några veckor sedan, då sa dom att man ska göra det efter att barnet är född, då det finns personnumer osv... men låter konstigt. får ringa och höra med dom igen.

Va tror du själv,tror du det gäller from 23:45 260521 lr???? From den månaden barnet föds får du behålla ca 3300 mernu killgissar du va?!
Minns knte exakt nu, men när jag had wvarit gravid i 3 månader typ, så 6 månader innan beräknad.när skickade du in den ansökan?
men räknar ej att det kommer gå. men kostar inget att göra ett försök