Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bara timmar kvar nu... Sista anmärkningen går ut

Exakt som jag misstänkte, typ samma betyg som idag. Det kommer gå ner, första 48h tror UC man direkt ska jaga ett nytt lån så redan nästa vecka kommer du se en förbättring.
När 3 av 8 FF dessutom försvinner är du nere under 2%...
Snyggt
Grattis kompis.

Japp, kommer sjunka med varje FF aom föravinner och snart har du ett riktigt bra betyg. 130k i blanco är ingenting, bara dina FF som påverkar.

Loggade in på min UC nu på morgonen för att göra ett utdrag av betyget, nu har den gått upp ytterligare till 5,3, fattar inte nått... Hur fan kan betyget öka igen på några timmar bara???

Har inte gjort några ansökningar sedan anmärkningen försvann i natt...

Samt har jag hamnat i en grupp där hela 38% har en betalningsanmärkning och skulder till kronofogden, 4% av Sveriges befolkning.

Som jag skrev så är betyget lite cepe första 24-48 timmarna efter att en anmärkning försvunnit eftersom att UC "Utgår" ifrån att du nu direkt kommer söka ett lån.

Den UC-Förfrågningen som du hade som gick ut snart, när är det?

Som jag skrev så är betyget lite cepe första 24-48 timmarna efter att en anmärkning försvunnit eftersom att UC "Utgår" ifrån att du nu direkt kommer söka ett lån.

Den UC-Förfrågningen som du hade som gick ut snart, när är det?

Mellan den 9 och 12 Mars försvinner 3 st förfrågningar...

Mitt betyg har inte ändrats något idag. Brukar bli ca 4-6% bättre för varje månad, men idag har det inte hänt någonting. Kan det komma att ändras under dagen eller blev det inte för mig denna månaden?

Men då så kompis! Sök samlingslån då runt den 15:E!

Men då så kompis! Sök samlingslån då runt den 15:E!

Ja, det får bli så, har jag kunnat härda ut i 3 år ska jag nog kunna vänta en månad till för att få ner betyget till alka fall en bra nivå, ska hålla koll på betyget nu de närmaste dagarna och se om det händer något också ... :0)

1 ff har försvunnit, kredit, lån och bolån har sjunkit sen senaste uppdateringen men mitt kredit betyg är oförändrad. Därför tycker jag det är konstigt.
11,4% sen 20 januari.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp