Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banky, utbetalning

Okej, fan då är det väl värt att prova. Men du som fick godkänt. Har du fått pengar ännu?

Okej jag förstår! Men undra om de
Jag har inte ansökt då jag kollade på Banky som ett alternativ men löste det på annat sätt. Men hörde av mig till dom innan jag skulle göra en ansökan om det hade kommit till det alternativet.

Aa jag fick godkänt
Mejlade banky och det är inget krav att borgensmannen äger sin botad men chansen är större att bli beviljad. Därför till frågan, är det någon som vet borgensman som blivit beviljad utan att äga sin bostad? Vilka förutsättningar hade den personen?

Hur gick det till? Berätta gärna
Jag hade min mamma som borgenär. Dem ringde både till mig och henne för att säkerställa att allt är som det ska och så ger dem information om lånet. Det tog ungefär 2 dagar från att jag ansökt till att jag fick pengarna på kontot. Jag skulle dock inte ens rekommendera Banky till min värsta fiende, helvetes ränta.. betalar 1800 varje månad varav 300kr av de går till amortering.

Jag hade min mamma som borgenär. Dem ringde både till mig och henne för att säkerställa att allt är som det ska och så ger dem information om lånet. Det tog ungefär 2 dagar från att jag ansökt till att jag fick pengarna på kontot. Jag skulle dock inte ens rekommendera Banky till min värsta fiende, helvetes ränta.. betalar 1800 varje månad varav 300kr av de går till amortering.
Blev det även Trustly för din mor?

Äger din borgenär sin bostad?

Jag tror inte längre det är något krav, jag kan dock ha fel.
Nej, det är inte längre ett krav. Därför undrar jag vilka förutsättningar personer har som blir beviljade som borgenärer, men utan att äga en bostad?

Får man pengarna på sitt eller borgensmans konto?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp