Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Banknorwegian - Utökning!

För dom svarade att man kunde göra det efter 1vecka men då blir man nekad, men då kan dom göra en manuell bedömning, tror ni man blir beviljad då?

något på posten

hej när jag tog mitt norwegian fick jag inte ett enda papper på posten vilket jag verkligen uppskattade

nu har jag också fått erbjudande om utökning och funderar på det men är livrädd att det ska komma minsta brev i lådan

har ni som utökat fått hem någon post? uc har jag via mailen redan

tack för snabbt svar...

hej när jag tog mitt norwegian fick jag inte ett enda papper på posten vilket jag verkligen uppskattade

nu har jag också fått erbjudande om utökning och funderar på det men är livrädd att det ska komma minsta brev i lådan

tack för snabbt svar...

Jag måste fråga: varför skulle det vara ett så stort problem om det kommer post..?

Alla har kanske inte en boendesituation där de öppet kan skylta med sådana här saker?!
Eller nyfiken brevbärare.
Eller vad vet jag?
Spelar väl ingen roll.

tack för snabbt svar...

Om ingen vet svaret här så kan du nog skicka till deras kundtjänst och få rätt svar. Går ju att formulera sig så att det inte framgår hur avgörande det är att det kommer via epost...

hej de skickar endast kreditkortet via post allt annars sköts digitalt
oerhört smidig bank och supersnabba utbetalningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp