Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Banknorwegian, upplåning

har 300tkr inkomst ff 13 ucrisk ve ja inte, fick 110tkr av norwegian før 2mån sen , har 380tkr sammanlagt i blanco med norwegian , tror ni ja kan få låna upp 45tkr av dom?
Jag är ganska övertygad om att du inte kan höja lånet efter bara 2 månader.

konstigt beställde min uc nu och hör o häpna har 3.1procent står bra ,, trots blanco på 420tkr o 305inkomst 2krediter

kreditkort 20tkr kredit 35tkr 4olika banklån en på 170tkr en på 59 en på 47tkr och norwegian på 110tkr. Underskott 46tkr konstigt att jag plötsligt har 3.1 i procent då och bra kreditvärdighet

Ok jag tog en för laget. Hade beviljat upp till 300.000 första gången jag sökte, tog 145.000. Nu sökte jag igen då kunde jag få upp till 350.000 men tog "bara" 10.000 (fanns inget mindre val). Slösat en UC men det e skitsamma.

d bra vågat lolen då tar ja ochså steget idag när jag kmr hem, så du fick beviljat 350tkr ja ska prova utöka me 45tkr skriver ja in 45tkr då?

lolen vad står det på upplåning hos dig? på min står det bara att jag sj ska skriva in hur mkt jag kan tänka mig?

Det är en ruta där jag fyller i ett belopp själv sen sätter processen igång. Lycka till!!

har inte sökt en pga att en uc går bort idag och betalat in en kredit på 36tkr igår, så undrar när uppdateras uc ? söker när det uppdaterats att 36 gått bort och en uc då har jag 9uc

Hej! Undrar lite när man gå in på sin sida på Banknorwegian så står det upplåning och när man trycker för står det att inte kan låna just nu men kom tillbaka om14 dagar!
Min fråga är då så fort jag trycker på den flyttats det fram 14 dagar då eller och måste vänta minst 14 dagar innan jag går in på den sidan igen,någon som vet och förstå vad jag menar:)

Mvh

Jocke

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp