Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banknorwegian, upplåning

hej alla! Vill börja med att skriva att jag ansökte om lån på 100.000 från BN nu i juni. Blev beviljad 125.000 och tog de.

Mina förutsättningar:

Inkomst 200.000
Underskott: 7000
Förfrågningar : 10st
Score : 22,7%
Inga anmärkningar.
Inga synliga lån eller krediter.

Så de finns chans med dåliga förutsättningar. Dock är jag i behov av 25-30k till

Och undrar hur det är med upplåning. Jag mailade dem och dem sa att vanligtvis måste man vänta mellan 2-3 mån innan man kan upplåna. Är det någon som har erfarenhet?

har du loggat in och sett vilket utrymme du har om du har något? Som jag har förstått det kan du utöka ditt lån först efter 6-7 månader om de inte har ändrat det nyligen.

Jag kunde utöka efter 2 veckor så det är nog olika

vilken ränta fick du ?

Nej. Jag lånade 145.000 kr men blev beviljad 300.000. Valde 145.000, sedan dess har jag kunnat öka till 300.000, det står på min sida. Det är som ett kreditkort typ

på Min Sida på Bank Norwegian har jag nu,överst i menyn, en direktlänk till upplåning. Jag ökade mitt lån för en månad sedan (jag fick mail av dom då) då en UC togs, jag valde maxbeloppet då. Skall jag tolka länken där att jag nu in öka lånet ytterligare?

på Min Sida på Bank Norwegian har jag nu,överst i menyn, en direktlänk till upplåning. Jag ökade mitt lån för en månad sedan (jag fick mail av dom då) då en UC togs, jag valde maxbeloppet då. Skall jag tolka länken där att jag nu in öka lånet ytterligare?

Det låter då så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp