- Meddelanden
- 217
- Mottagna reaktioner
- 61
- Poäng
- 197
Gick inte igenom kreditupplysning sa hon när jag ringde! Det lät konstigtVarför får man inget vanligt kort?
Gick inte igenom kreditupplysning sa hon när jag ringde! Det lät konstigtVarför får man inget vanligt kort?
Väldigt skumt då du har rätt till ett vanligt debit kort om du har inkomst nog, skulder eller inte.Gick inte igenom kreditupplysning sa hon när jag ringde! Det lät konstigt
Aa jag sa också det till henne!Väldigt skumt då du har rätt till ett vanligt debit kort om du har inkomst nog, skulder eller inte.
Det är en ytterst försumbar risk. På icke uppkopplade terminaler som eventuellt används. Tror inte det finns kvar i Sverige längre. Fanns på båtarna mellan Helsingborg-Helsingör förr dock. Men dem godtog då inte debit kort vill jag minnas.Dom står en kreditrisk även på debitkorten
Det är en ytterst försumbar risk. På icke uppkopplade terminaler som eventuellt används. Tror inte det finns kvar i Sverige längre. Fanns på båtarna mellan Helsingborg-Helsingör förr dock. Men dem godtog då inte debit kort vill jag minnas.
Coolt, jag har inte sett oreserverade köp på väldigt längeInte bara, jag gör köp emellanåt som inte reserveras.
Tidigare löste bankerna det med offlinespärr

Coolt, jag har inte sett oreserverade köp på väldigt länge![]()