Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bankkonto under saneringen

Hej!
Behöver ansöka om bankkonto och undrar vilken bank accepterar någon med sanering?

Hej!
Behöver ansöka om bankkonto och undrar vilken bank accepterar någon med sanering?
Dem flesta om inte alla om du bara ska ha kort och konto.
Jag fick hos Handelsbanken för 3 veckor sedan tog inte ens upplysning

Ja precis, vill bara ha konto och kort. Tack då testar jag Handelsbanken.

jag är inte helt 100% men storbankerna fick väl skit för att dem inte ville låta folk öppna konto pga skulder?

Handelsbanken ville ha besök på kontoret, jag öppnade konto hos skandiabanken via internet och det gick bra, dock nekades jag fysisk bankkort eftersom jag inte fyllde kravet men fick söka online bankkort och det gick bra.

Hos Nordea gick det bra med konto och debitkort
Ansökte via nätet.

Jag ansökte igår på icabanken om kort och konto. Jag har inledande skusan. Jag fick precis ett meddelande om att det var godkänt och att jag skulle signera avtalet. Dem tog en UC. Inga konstigheter.

Handelsbanken ville ha besök på kontoret, jag öppnade konto hos skandiabanken via internet och det gick bra, dock nekades jag fysisk bankkort eftersom jag inte fyllde kravet men fick söka online bankkort och det gick bra.
Varför får man inget vanligt kort?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp