Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bankerna drar sig tillbaka!

Känns som att bankerna är nojjiga för corona, höjer räntor och lånar inte ut lika villigt i första taget som innan trots hyfsade förutsättningar ?? Vad tror ni ?

Hoppas jag verkligen inte, måste ha ett lån nästa månad annars är det kört:(

Det känns så bara , en vän till mig sökte i måndags med fina förutsättningar , endast bud med räntor över 10% jag själv sökte med fina förutsättningar fick avida till 16% ränta försökte söka idag via advisa fick inte ett endast bud mer än lendify och hade 2 ff 1,5 risk 245.000 inkomst

Tror snarare banker avvaktar pga att inkomsterna snart uppdateras på uc. Får den känslan.

Kan stämma att man inväntar inkomst men när jag skulle fylla i min senaste ansöka skulle jag kryssa i ja eller nej ifall jag jobbade inom hotel , bygg , affärsbranchen m.m

Kan stämma att man inväntar inkomst men när jag skulle fylla i min senaste ansöka skulle jag kryssa i ja eller nej ifall jag jobbade inom hotel , bygg , affärsbranchen m.m
Inte för o va sån men du fick inget lån för din uc gick från 18 till 60 så försök inte skylla på att banken viker sig pga corona

Inte för o va sån men du fick inget lån för din uc gick från 18 till 60 så försök inte skylla på att banken viker sig pga corona
De va mitt uc som gick från 18 till 60. Du blandar ihop oss.

Det känns så bara , en vän till mig sökte i måndags med fina förutsättningar , endast bud med räntor över 10% jag själv sökte med fina förutsättningar fick avida till 16% ränta försökte söka idag via advisa fick inte ett endast bud mer än lendify och hade 2 ff 1,5 risk 245.000 inkomst

du har ju nyss sökt ett lån på 300.000 kr tror det var mer om säkerhet för lendify att inte låna ut mera när dom såg du nyss fort in 300k på kontot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp