Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Banker som ej har rapporterat in räntan

Så där ja! Svar från Alektum, via mejl, 5.730 kr i ränta, de kommer också att skicka ett årsbesked till min bokföringsadress. Återstår "bara" de övriga...

Vet någon om dem kontaktar företaget man skriver ränta hos ? Tänkte ifall man råkar rapportera fel summa om det kan bli problem då?

Vet någon om dem kontaktar företaget man skriver ränta hos ? Tänkte ifall man råkar rapportera fel summa om det kan bli problem då?

"Råkar"? Du vill alltså begå bedrägeri? Förstår jag dig rätt? Kör på, dock vågat med bedrägeri mot just staten. Blir nog galgen.

Ojdå, det skulle vara 5.391kr men jag råkade dubbelklicka på femman så det blev 55.391kr.

Kör på!

"Råkar"? Du vill alltså begå bedrägeri? Förstår jag dig rätt? Kör på, dock vågat med bedrägeri mot just staten. Blir nog galgen.

Ojdå, det skulle vara 5.391kr men jag råkade dubbelklicka på femman så det blev 55.391kr.

Kör på!
Absolut inte..

Om jag först hade lånet hos Monetti - sen hos Alektum ska jag då ha med båda på skatteverket eller bara den som har själva skulden nu?

Som att man inte redan har tillräckligt jobbigt så behöver man ta itu med alla som ev inte rapporterat in :(

Vad händer om man inte rapporterar in räntor som inte redan är med?
Eller är det bara min egen förlust?

Vad händer om man inte rapporterar in räntor som inte redan är med?
Eller är det bara min egen förlust?
Det händer inget, det är inget brott som begås, staten får bara mer skatteintäkter. I mitt fall rör det sej om 16 tkr netto, så jag ska banne mej ha tag i varje räntebesked som saknas!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp