Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banker som är ok med en anmärkning.

Hej,
Som rubriken lyder söker jag banker som är öppna för någon med en betalningsanmärkning och som vill samla sina lån.

Min fråga blir alltså; Vilka banker godkänner privatlån/samlingslån till en som har betalningsanmärkningar? Gärna sådana som ser på ens framtida betalningsförmåga och inte lusläser uc:n.

Jag med en uc score på 24, inget kreditengagemang synlig på uc, inkomst 500 tusen MEN har 3 bet.anm från 2017 varav en är skatteverket och den andra TFF och den sista utm.försök....trodde att ngn kreditgivare skulle se på min framtida bet.förmåga men fick inget napp vare sig från Sambla, Advisa, NF Finance eller Brixo. Förstår givetvis att det snart 3 åriga utm.förs sätter största käppen i hjulet....så för min del hittar jag ingen som tittar framåt tyvärr. Alla långivare jag fått nej på tittar bakåt.

Hur såg dina andra förutsättningar ut? Med förfrågningar och inkomst när du fick lånet?
15 betalningsanmärkningar som är typ 2 år gamla samt 1 år gammalt skuldsaldo. 11 ff. 300k inkomst.
Fick 25k beviljat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp