Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Banker med över 500.000

Tjena!

Jag har försökt reda ut min ekonomi ganska länge nu men äntligen har jag fått support av en person nära till mig som vill ställa upp som medsökande vilket kommer garantera mig ett lån på minst 400.000. Men vill helst lägga ihop alla mina skulder till ett stort samlingslån jag kan mata av snabbt. Har totalt 711.000 i skulder och behöver en bank jag kan vända mig till för att låna ihop den summan. Ska prova med SVEA skuldfinanisering men det verkar vara en lång process.. och är det någon med erfarenhet om dom?
Kan ni komma med tips på vart jag kan vända mig?

Lån:
Remember: 350k
Avida: 100k
Santander: 90k
Ferratum: 45k
collector: 30k
Northmill: 30k
Fairlo: 20k
Anyfin: 15k
Loanstep: 11k
Klarna: 15k

1. Beror helt på din inkomst och övriga förutsättningar; om du äger boende har du möjligtvis chans att försöka byta bank och flytta bolån, lönekonto, pension och dylikt om du är en intressant kund. Ska tilläggas att detta oftast verkar funka bättre för dom som har högre inkomst.

2. Annars? Nej, det blir svårt att få ihop allting tillsammans, eventuellt om du vänder dig mot din egen bank och har ordentligt underlag för att din skuldbeteende ej längre är aktivt och om din UC är riktigt fin samt fin kontohistorik att visa upp. Dock liten chans att detta beviljas skulle jag tro.

3. Annars? Av erfarenhet av att hänga här på forumet är det ytterst sällan någon får över 500K i ett lån om du inte har någon av 1. och 2.

4. Mitt råd är att strunta i 711K i ett lån - idéen. Satsa på att samla det du har utanför Remember så gott det går till en början, sen kan du börja långtidsplanera. Hur är din inkomst och hur ser din UC ut? Om du kan få 350K på bra termer och behålla ditt Remember lån skulle du defintitivt få en hållbar situation många skulle drömma om.

Lycka till!

Flera här som bokat möte med handläggare på Nordea och fått allt samlat i ett blancolån.

Har du inte nordea idag säg att du vill flytta pension, kreditkort, lönekonto, sparkonto och rubbet du kan tänka dig om dom kan hjälpa dig samla allt under samma tak.

Går inte söka dom beloppen på nätet. Man måste ta möte med handläggare

Kan man flytta all pension dit? T.ex om man jobbar kommunalt?

Funderar på att boka möte!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp