- Meddelanden
- 14
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Hej! Någon som varit med om att banken gjort fel med räntor och gjort sedan ändringar i deklarationen, så man har behövt göra om allt? Skickade in min deklaration utan ändringar eller tillägg den 15 mars, idag får jag brev på Kivra att det har blivit ändringar i min deklaration. Går in på Skatteverket och ser att jag måste skicka in min deklaration på nytt med dessa ändringar. Är så trött på denna jävla banken som tydligen haft tekniska problem i ett halvår och räknat ut allt fel, NU ska dom agera i sista sekunden och bara ändra allt, sista dagen när deklarationen ska skickas in. Hur som helst så gjorde jag om detta och skickade in deklarationen på nytt med dessa ändringar, men nu blir jag orolig ifall jag inte får min skatteåterbäring i april på grund av det. Dessa pengar hade räddat min ekonomi enormt och nu är jag så ledsen att min deklaration blivit ändrad utan att jag ens vetat om det och bara fått det konstaterat på Kivra. Kommer man fortfarande kunna få pengarna i april eller är det kört?