Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banken har spärrat mina konton

Sant men när jag skrev att "känna sig liten och hjälplös inför myndigheterna" så slog jag ihop alla möjliga under en kam. Poängen var känslan.

Vilka mer är som myndigheter då förutom banker? Ica kan ju vara sjukt regida. Kräva betalt för saker man vill köpa och viker sig inte. Har liknande uppfattning om de flesta bensinmackar.

Vilka mer är som myndigheter då förutom banker? Ica kan ju vara sjukt regida. Kräva betalt för saker man vill köpa och viker sig inte. Har liknande uppfattning om de flesta bensinmackar.
Vill man inte förstå eller vägrar man att förstå eller låtsas som att man inte förstår... det är helt okej.

Vill man inte förstå eller vägrar man att förstå eller låtsas som att man inte förstår... det är helt okej.

Jag ville veta vilka mer utöver banker som upplevs som myndigheter

Ok

Jag ville veta vilka mer utöver banker som upplevs som myndigheter
Postnord t ex som du ironiserat så många ggr över att andra skyller på Postnord och uteblivna brev etc. Men nu verkar du själv har drabbats med nåt paket, välkommen till verkligheten.

Postnord t ex som du ironiserat så många ggr över att andra skyller på Postnord och uteblivna brev etc. Men nu verkar du själv har drabbats med nåt paket, välkommen till verkligheten.
Ok, postnord är en myndighet också. Det har det väl förvisso varit, men när det slutade vara postverket minns jag inte, 90talet kanske.

Kul med ditt engagemang för mitt paket, stöttningen kanske hjälpte.

Ok, postnord är en myndighet också. Det har det väl förvisso varit, men när det slutade vara postverket minns jag inte, 90talet kanske.

Glad att jag kunde vara till hjälp. Trevlig sommar.

Gamla goda Posten. Vill minnas att jag både haft konto och fixat legitimation där back in the days...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp