Men du kan väl då se vad det är för transaktioner som skapat denna övertrassering?

Det står ju att om täckning saknas KAN det innebära att betalningar inte blir utförda. Inte att dom inte blir utförda.Visa bilaga 4094
Eligt Skandias Villkor drar de inte via autogiro om täckning saknas.
Å andra sidan har de haft så pass många problem med sina uppdateringar att jag bytte till en annan bank efter 20 år.
Exakt bra där en som är lite uppmärksam.Det står ju att om täckning saknas KAN det innebära att betalningar inte blir utförda. Inte att dom inte blir utförda.
Minns de tider om man övertrasserade konto med 100kr blev kontot spärrat. Fick åka till stan gå till då befintlig Skandia filial för att sätta in kontant och återöppna kontot (ibland kom lönen lite sent och räkningar drogs). Det var iofs 2004.Det måste bero på nåt tekniskt fel som hänt. Hur kan man dra något från noll? Har i massor av år använt knepet att flytta pengar från kontot för att dragningar inte ska kunna göras och aldrig nånsin har det dragits ngt om det inte finns tillräckligt med pengar.
Om man inte har pengar på kortet kan man då gå på stan och köpa/beställa saker och betala med kortet? Knappast. Förut vet jag att det fanns ett högsta tillåtna belopp att övertrassera och det var runt 100 kr.
Så om det inte är ryssarna som gjort detta så är det ett tekniskt fel hos banken.
Personligen känner jag mig trygg med att fortsätta flytta pengar från kontot om jag inte vill att ngt ska dras.
Har Swedbank sen många år tillbaka (den enda banken jag haft faktiskt) och det enda vi varit med om är straffavgift vid övertrassering av konto som det finns kopplad kredit till. Och det var endast vid tankning tror jag man fick övertrassera lite grann. Om jag minns rätt så togs den "möjligheten" bort för några år sedan.Minns de tider om man övertrasserade konto med 100kr blev kontot spärrat. Fick åka till stamning gå till då befintlig Skandia filial för att sätta in kontant och återöppna kontot (ibland kom lönen lite sent och räkningar drogs). Det var iofs 2004.
Har inte pratat med Skandia ännu, men tänkte göra det. ÅterkommerNi som drabbats har ni pratat med banken och vad säger dom isf?
Det har jag Coldplay vaJag hade ett lån där jag makulerade autogiromedgivandet och så plötsligt så, rätt långt senare hade långivaren lyckats lägga tillbaka det. Så visst fan händer det skumma saker emellanåt.
fick meddelande av dem på internetbanken att jag omedelbart ska reglera mitt övertrasserade konto. Inget merHar inte pratat med Skandia ännu, men tänkte göra det. Återkommer