- Meddelanden
- 1 417
- Mottagna reaktioner
- 713
- Poäng
- 677
Jag har ICA Banken, där avvisas en dragning om det saknas täckning på kontot, med undantag för avgift för betalkort, då kan man hamna på minus.
Precis som det ska vara. Anser att Skandia har gjort fel här.Jag har ICA Banken, där avvisas en dragning om det saknas täckning på kontot, med undantag för avgift för betalkort, då kan man hamna på minus.
Jag kan tyvärr inte svara på vad som är rätt eller fel…Precis som det ska vara. Anser att Skandia har gjort fel här.
Har du varit i kontakt med Skandia?Precis som det ska vara. Anser att Skandia har gjort fel här.
Banken kan i vissa fall godkänna en betalning även om det saknas full täckning på kontot.Man får Kontrollera vilka villkor och avtal man har med banken. Alla banker har inte samma tillvägagångssätt vill man vara säker så tar man bort autogiro medgivandet.Banken som gör fel här, 100%. Man har inte något lån hos banken och ska således inte kunna få ett lån utan kreditprövning. Som nu har jag ett lån hos skandia på 18 tkr, utan någonsom helst kreditprövning. Dessutom autogiron som jag inte ville skulle dras….
Haha! Japp!Bra, då har vi kommit fram till att allt är bankens fel och allt är kundens fel och ingen kommer ge upp, då släpper vi den delen.
Men vad fan? Jag avslutade min Skandia konto och ser att jag ligger minus på kontot wtf??? Jag har avslutad denna bank förlängesedan?