- Meddelanden
- 31 418
- Mottagna reaktioner
- 16 473
- Poäng
- 11 677
Eller kanske SantanderSka ringa min bank !
Eller kanske SantanderSka ringa min bank !
Kommer inte hända !Eller kanske Santander
Varför?Kommer inte hända !
Jag har varit med om samma sak. Minns inte vilken långivare det var men jag bytte kort och konto efter det då det kändes väldigt obehagligt.Ansökt om skuldsanering och väntar på besked .
Jag har stängt av mitt autogiro för bankerna efter som jag inte kan betala längre . Idag har Santander varit inne och dragit 2100 kr trots att jag avslutat autogirot . HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT ??? Har nån varit med om detta ?
Man undrar ju om det ens är tillåtet !! Usch !! Ska ringa min bank idag och prata med dom ang det här . Kanske behöver göra som du .Jag har varit med om samma sak. Minns inte vilken långivare det var men jag bytte kort och konto efter det då det kändes väldigt obehagligt.
Troligtvis skrev du under lånet med att du går med på autogiro.Man undrar ju om det ens är tillåtet !! Usch !! Ska ringa min bank idag och prata med dom ang det här . Kanske behöver göra som du .
Eller flytta autogirot till ett annat konto som du sen inte har pengar på.Man undrar ju om det ens är tillåtet !! Usch !! Ska ringa min bank idag och prata med dom ang det här . Kanske behöver göra som du .
Ahaaa!! Är det så det funkar ??? TACK !! Då vet jag . Blir till att flytta över lönen till sparkontot varje månad och ha 0 kr på kontot den 27 då .Troligtvis skrev du under lånet med att du går med på autogiro.
Avslutar man det så så startas det om…
Kanske säkrare att flytta lönen till sparkontot och ha noll på lönekontot några dagar när autogirot dras . Tänker att dom kanske försöker på de konton som jag har uppgett .Eller flytta autogirot till ett annat konto som du sen inte har pengar på.
Ok, annars skulle ju det mesta klarna om man pratade med de som har svaret.Kommer inte hända !