Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banken bostadsrättsföreningen vill sälja vår bostad

Kan man överklaga ett ev beslut?
Börja med att dyka upp på en eventuell huvudförhandling i tingsrätten för att undvika tredskodom.
Sen är alla beslut överklagbara.

Tack! Jag hoppas det är löst innan vi kommer så långt

Går även eventuell tredskodom att överklaga?

Det beror på.. är det ett återvunnet utslag från kfm som det sedan meddelats tredskodom är det färdigklagat.

Ok! Inte ens lite extra tid tror du? Föreningen som tagit kontakt med banken,inget om tvångsförsäljning. Men de ville värdera. Jag ringer och frågar och berättar vad som är på gång!
Föreningen har en skyldighet att meddela banken om avgifter inte betalas. Jag vet inte om det är grund för att säga upp bolånet, det kanske det är.

Nej jag tror inte det blir lite extra tid heller, processen är så pass långsam som den är. Såvida du inte bor väldigt långt norrut kommer en försäljning och utflytt att bli av när det är snöfritt

Det beror på.. är det ett återvunnet utslag från kfm som det sedan meddelats tredskodom är det färdigklagat.
Tack, det var nog en sådan situationen som jag tänkte på, eller snarare har för mig jag läst om.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp