Kommunens skuldrådgivareVilken rådgivare då?
Vad tänker du på?Då har någon registrerat lite fel i systemen låter det som
Är det bolånet så är det nej.Jag förstår absolut men jag tänker på barnen och att vi önskar en andra chans,finns det inget sånt tänk alls?
Eh, har kommunens skuldrådgivning suttit och räknat på övervärde på en bostadsrätt...?Vad tänker du på?
Hon uppskattade och kollade på senaste försäljningen i föreningenEh, har kommunens skuldrådgivning suttit och räknat på övervärde på en bostadsrätt...?
Förstår inte varför hon överhuvudtaget gjort det..Hon uppskattade och kollade på senaste försäljningen i föreningen
Ok. Hon gjorde det sen jag berättade läget. Vi ska dit om några veckor och värdering imorgon så får vi se vad som händer! En dag i taget och det bästa för alla,vi tar vårt ansvar men måste försöka såklart.Förstår inte varför hon överhuvudtaget gjort det..
Ok! Inte ens lite extra tid tror du? Föreningen som tagit kontakt med banken,inget om tvångsförsäljning. Men de ville värdera. Jag ringer och frågar och berättar vad som är på gång!Är det bolånet så är det nej.
Inte mycket chans om man uppfyller kriterierna för tvångsförsäljning heller..
Barn är liksom inte tänkt att kunna vara det man pekar på och blir fredag för betalning..
Hade du anmärkningar och skulder då? Gick det utan borgenär?En privat hyresvärd här ville ha 3 månader (uppsägningstiden) som deposition.