Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

BankBukett

Ja se på fan,
Fick samtal igår angående en inkommande blomleverans hemma.
Blev i vanlig ordning supernervös (har haft bekymmer med en stalker tidigare). Grubblat sedan igår och idag efter jobbet äntligen låg det mycket riktigt en bukett utanför min lägenhetsdörr. Darrande tog jag denna och slet av pappret för att komma åt kortet, förväntade det värsta... och på kortet står det ”grattis till din nya bostad önskar SBAB”.

What?!?! Någon annan som har fått det? Det är en lägenhet i en förort till huvudstaden för 2,8, inte en blaffig herrgård på något sätt för då hade jag förstått det mera

sjukt paff, överväldigad och självklart tacksam :folded:

Fin gest!

Ja se på fan,
Fick samtal igår angående en inkommande blomleverans hemma.
Blev i vanlig ordning supernervös (har haft bekymmer med en stalker tidigare). Grubblat sedan igår och idag efter jobbet äntligen låg det mycket riktigt en bukett utanför min lägenhetsdörr. Darrande tog jag denna och slet av pappret för att komma åt kortet, förväntade det värsta... och på kortet står det ”grattis till din nya bostad önskar SBAB”.

What?!?! Någon annan som har fått det? Det är en lägenhet i en förort till huvudstaden för 2,8, inte en blaffig herrgård på något sätt för då hade jag förstått det mera

sjukt paff, överväldigad och självklart tacksam :folded:
Låter nästan lite sjukt haha :)

Många i min familj har fått blommor av SBAB :)
Tyvärr inte jag men tror det beror på att jag bara flyttade lån dit, inte köpte ny bostad

Det fick vi också en gång av våran bank men var många år sedan

Många i min familj har fått blommor av SBAB :)
Tyvärr inte jag men tror det beror på att jag bara flyttade lån dit, inte köpte ny bostad
Attans, du får byta bort och komma tillbaka så du också får välförtjänta blommor ^^

Attans, du får byta bort och komma tillbaka så du också får välförtjänta blommor ^^
Tror jag måste sälja och köpa nytt så jag skippar nog de :)
Trivs för bra här hemma så kanske ska beställa blombud till karln och låtsas att det är från SBAB istället :) haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp