Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank utan uc och allt online för konto?

Hej! Vet att de förekommit liknande frågor, men finns de någon bank där man kan öppna konto, alltså typ vanligt lönekonto som du kan använda till allt och även fixa mobilt bank id utan att behöva besöka banken fysiskt. Samt inte ta uc.

Hej! Vet att de förekommit liknande frågor, men finns de någon bank där man kan öppna konto, alltså typ vanligt lönekonto som du kan använda till allt och även fixa mobilt bank id utan att behöva besöka banken fysiskt. Samt inte ta uc.
Hej,
Jag öppnade Skandia banken i torsdags och kontaktade dem och frågade om jag nu öppnar ”allt i ett konto” som den heter tas det en kreditupplysning alltså uc. Fick henne och förstå att jag menar en riktig kreditupplysning som påverkar ens kreditbetyg och då sa hon nej det tas ej någon kreditupplysning alltså UC vid öppning av ”allt i ett konto” alltså lönekonto och sedan för att förhindra att en kreditupplysning tas så ansöker du om ett ” Bankkort online” det är ett vanligt fysisk kort som används som vanligt men då måste alla kort terminaler vara anslutna online vilket alla är nu för tiden. Så jag öppnade och ingen upplysning togs :)
Så Skandia :cool:

Nordea tar full UC vid öppnade av konto.

Nordea tog inte uc när jag gick till kontoret. Så gå till bankerna personligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp