Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank som hjälper en få koll på ekonomin?

Finns det någon bank, som man kan ha en personligbank man som kan hjälpa än att få lite koll på ekonomin osv ?

Finns det någon bank, som man kan ha en personligbank man som kan hjälpa än att få lite koll på ekonomin osv ?
Dem flesta bankkontor kan du personlig bankman hos om du ber om det och sitta ner och prata

Jag hade det både hos Swedbank och fick direkt hos Nordea sen när jag byte ditt

Jag hade det både hos Swedbank och fick direkt hos Nordea sen när jag byte ditt
Ok!

Får ringa swedbank imon! Skulle vilja göra upp en plan och eventuellt kunna få ett samlingslån om man visar att man vill och visar vad man gör för att för att bli av med skulder.

Btw vilken av Nordea och swedbank är du mest nöjd med?

Nordea är jag 1000% nöjdare med än Swedbank. Notera jag sa upp bekantskapen med Swedbank för 8-10 år sen men vad jag hört är dom inte mycket bättre idag.

Nordea är jag 1000% nöjdare med än Swedbank. Notera jag sa upp bekantskapen med Swedbank för 8-10 år sen men vad jag hört är dom inte mycket bättre idag.

Ok! Har haft dom i ca 11 år nu och kan inte säga att jag ser någon stor skillnad på då och nu. Kanske skulle byta till Nordea :thinking:

Ok!

Får ringa swedbank imon! Skulle vilja göra upp en plan och eventuellt kunna få ett samlingslån om man visar att man vill och visar vad man gör för att för att bli av med skulder.

Btw vilken av Nordea och swedbank är du mest nöjd med?
Föredrar Nordea, dem var mer hjälpsam och lättare att ha att göra med enligt mig

Föredrar Nordea, dem var mer hjälpsam och lättare att ha att göra med enligt mig

Ok! Kanske skulle byta i månadsskiftet och börja om på en ny kula. Pratade med Swedbank idag och situation och la fram hur min plan var osv osv. Men kände att jag inte riktigt fick respons.
Hade man gjort det för nordea kanske de hade varit mer hjälpsamma då? Inte just att de bara huxflux lånar ut men kanske kan hjälpa på andra sätt tills det är ok att låna ( antar att de ändå är lika hårda på att låna ut som swedbank )

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp