Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank of norweigan lån på 150000 kr, minskar inte

Liten tankar runt detta lån på 150 000 kr
När jag tog denna lån,så hade jag verkligen inget koll på räntor osv ,var fullständigt borta i spelvärlden.Har haft denna lån i nu i 4 år och min skuld är nere i 146 000 kr. DETTA KÄNNS SÅ JÄVLA HOPPLÖST OCH VIDRIGT,man blir aldrig av med dom.
I början när man hade svårt att betala av vissa månader på denna lån,så kunde man strunta i det och fick betala dubbelt nästa månad med alla extra avgifter osv.(dyrare).
Dom har blivit bättre numera och beviljar betalfria månader(dom tjänar mera på det och slipper att flera missköter lånen tillbaka till dom.)
Så denna lån kommer att bli min första lån att rycka ÅR 2021,när jag kommer att söka en samlingslån med dom allra bästa förutsättningar.Detta är min " jävla morot".
Hallefuckingluja på mig.

Fast är det inte så att hälften av åren på så minskar inget på lånet knappt och det är bara ränta man betalar och sen vänder det och blir tvärtom. För så är det på mitt Norwegian lån

Fast är det inte så att hälften av åren på så minskar inget på lånet knappt och det är bara ränta man betalar och sen vänder det och blir tvärtom. För så är det på mitt Norwegian lån

Må mycket väl vara så,men den ska bort när mina betalningsanm försvinner.
Hur stor lån har du ? ränta?
Min ränta ligger på 13%
Intressant att se hur stor min skuld är till dom april 2021.Om det sjunkit mera då än nu på 4 år,vad det ligger på efter ca 6 år.

Må mycket väl vara så,men den ska bort när mina betalningsanm försvinner.
Hur stor lån har du ? ränta?
Min ränta ligger på 13%
Intressant att se hur stor min skuld är till dom april 2021.Om det sjunkit mera då än nu på 4 år,vad det ligger på efter ca 6 år.
Min skuld ligger till dom är ca 300k och tror det var 13 procent här med ...Ska med ta bort den efter nästa å4 när mina 280k är borta! Då ska denna angripas direkt :)

Min skuld ligger till dom är ca 300k och tror det var 13 procent här med ...Ska med ta bort den efter nästa å4 när mina 280k är borta! Då ska denna angripas direkt :)

Fan,liten avis din har ju åtminstone sjunkit med 20 000 kr ,medans min sjunkit med hela 4000 kr .Amen.
Vi får helt enkelt kämpa framåt,tack gode Gud att jag inte är själv.:);)

Fan,liten avis din har ju åtminstone sjunkit med 20 000 kr ,medans min sjunkit med hela 4000 kr .Amen.
Vi får helt enkelt kämpa framåt,tack gode Gud att jag inte är själv.:);)
Min har inte sjunkit hellre..därför år 2021 kommer jag gå in med 20k varje månad :) sen så får man ju tillbaka 30 procent varje år med så blir ju inte så farligt ändå :)

Kommer också få tillbaka mycket på skatten nästa år,har 3 st större lån med 13-14 ränta.
Vet att dom lånen tillsammans utgör en ränta på ca 90 000 kr på ett år ,sen tillkommer alla övriga lånen.
Så det kan jag använda till att betala bort lån med.

Kommer också få tillbaka mycket på skatten nästa år,har 3 st större lån med 13-14 ränta.
Vet att dom lånen tillsammans utgör en ränta på ca 90 000 kr på ett år ,sen tillkommer alla övriga lånen.
Så det kan jag använda till att betala bort lån med.
Helt rätt tänkt :) jag har jämkat istället så får inga pengar vid skatten :) däremot sambon får så vi kan ta bort lån från dom

Liten tankar runt detta lån på 150 000 kr
När jag tog denna lån,så hade jag verkligen inget koll på räntor osv ,var fullständigt borta i spelvärlden.Har haft denna lån i nu i 4 år och min skuld är nere i 146 000 kr. DETTA KÄNNS SÅ JÄVLA HOPPLÖST OCH VIDRIGT,man blir aldrig av med dom.
I början när man hade svårt att betala av vissa månader på denna lån,så kunde man strunta i det och fick betala dubbelt nästa månad med alla extra avgifter osv.(dyrare).
Dom har blivit bättre numera och beviljar betalfria månader(dom tjänar mera på det och slipper att flera missköter lånen tillbaka till dom.)
Så denna lån kommer att bli min första lån att rycka ÅR 2021,när jag kommer att söka en samlingslån med dom allra bästa förutsättningar.Detta är min " jävla morot".
Hallefuckingluja på mig.

Hur är det ens möjligt att amortera bara 4,000kr på 4 år? Du måste ha missat att betala massa månader så räntan har växt på då eller?

Hur är det ens möjligt att amortera bara 4,000kr på 4 år? Du måste ha missat att betala massa månader så räntan har växt på då eller?
Mitt var likadant... Fast det minskade lite snabbare.. mitt lån är på 12 år och jag har 8 år kvar och inte minskar mycket...men sen vänder det och är knappt ränta och bara amortering istället ... tror det är runt hälften av tiden när det vänder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp