Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank norweigan - bekräftad?

Din ansökan är godkänd och ligger redo för utbetalning. Vi kommer att skicka en bekräftelse till din e-post så snart vi gjort utbetalningen. Utbetalningen blir normalt genomförd under dagen. Om utbetalningen skulle misslyckas kommer vi att kontakta dig per e-post för att få bekräftat korrekt betalningsinformation.

Betyder detta att mitt lån är godkänt?

Din ansökan är godkänd och ligger redo för utbetalning. Vi kommer att skicka en bekräftelse till din e-post så snart vi gjort utbetalningen. Utbetalningen blir normalt genomförd under dagen. Om utbetalningen skulle misslyckas kommer vi att kontakta dig per e-post för att få bekräftat korrekt betalningsinformation.

Betyder detta att mitt lån är godkänt?

Låter som det ja. Avvakta tills imorgon och kolla mejlen annars ring dem

Det är klart.. ska vara klart allefall. Så länge du inte har ljugit om något i din ansökan så är allt grönt. Tror det stämmer av ansökan och sen betalar ut.

Hur mycket sökte du? Och hur ser det ut på UC på dig och lån och dylikt?

Till mig ringde de upp bara för att bekräfta att jag var jag och hade ansökt om lån, därefter betalde de ut lånet. Inga konstiga frågor eller så.

hur mycket lånade du?
har du några anmärkningar ? inkomst?

Japp

Ditt lån är klart:) jag fick samma igår, 205000 pengarna kom idag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp