Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank norwegian utbetalning

Fick ett mail igår kl 19 om att dom betalat ut mitt lån.
Skulle vara roligt att veta när det kommer in på mitt konto (NORDEA).

Hej Ruterdam,
Då jag står beredd att ansöka om ett samlingslån hos Norwegian Bank nu i början av januari, så blir jag självklart lite nyfiken på hur din kreditvärdighet ser ut... Hur mycket sökte Du på, vad är Din inkomst, underskott, antal UC förfrågningar samt Din kredit score...
Hoppas Du vill svara... är så himla nervös för om jag själv kommer få godkänt eller ej...

Hej Ruterdam,
Då jag står beredd att ansöka om ett samlingslån hos Norwegian Bank nu i början av januari, så blir jag självklart lite nyfiken på hur din kreditvärdighet ser ut... Hur mycket sökte Du på, vad är Din inkomst, underskott, antal UC förfrågningar samt Din kredit score...
Hoppas Du vill svara... är så himla nervös för om jag själv kommer få godkänt eller ej...

Oj, va nervöst! Men önskar dig lycka till! Skriv gärna hur det går! :)

Tack Grodan1!!! :) Ja, det är sannerligen oerhört nervöst då man ALDRIG vet om man kommer bli beviljad eller ej. När jag läser här på forumet, så verkar vissa ha fått avslag med till och med ibland bättre förutsättningar än andra som HAR blivit beviljade. Ibland känns det som att det är ett lotteri eller att dom med jämna mellanrum helt ändrar förutsättningarna/spelreglerna för att få ett lån beviljat... :(

Tack Grodan1!!! :) Ja, det är sannerligen oerhört nervöst då man ALDRIG vet om man kommer bli beviljad eller ej. När jag läser här på forumet, så verkar vissa ha fått avslag med till och med ibland bättre förutsättningar än andra som HAR blivit beviljade. Ibland känns det som att det är ett lotteri eller att dom med jämna mellanrum helt ändrar förutsättningarna/spelreglerna för att få ett lån beviljat... :(

Ja hade inga bra förutsättningar när ja sökte om ett kreditkort där på 20.000 fick avslag men så såg jag på skärmen att de erbjöd ett lån istället på 17.000.
Så då fick ja det rätt enkelt. Min inkomst var på 189.000, underskott 48500, 16 ff inga anmärkningar

När var detta Grodan1?
Själv har jag en årsinkomst på 409tkr, underskott 25tkr, synliga lån/krediter 95tkr och en BRA kreditscore på 2,1%, MEN jag har EN betalningsanmärkning som försvinner nu i början av januari. Det som oroar mig MEST just nu är att när min betalningsanmärkning försvinner, så kommer jag få ett sämre kreditbetyg/score. Det verkar många ha fått, som skriver här, för man byter eventuellt grupptillhörighet... suck!

Men borde man inte få bättre Score när den försvinner? Kan du inte ringa till dom och prata lite? Det var för ca 2 år sen

När var detta Grodan1?
Själv har jag en årsinkomst på 409tkr, underskott 25tkr, synliga lån/krediter 95tkr och en BRA kreditscore på 2,1%, MEN jag har EN betalningsanmärkning som försvinner nu i början av januari. Det som oroar mig MEST just nu är att när min betalningsanmärkning försvinner, så kommer jag få ett sämre kreditbetyg/score. Det verkar många ha fått, som skriver här, för man byter eventuellt grupptillhörighet... suck!

Men det ser väl bra ut. Kommer nog gå fint

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp