Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian score

Ni som fått lån hos BN, vilken score har ni haft? Har inte så bra score just nu så vill veta vad man ska vänta ut det till.

Jag minns att jag hade runt 8% samt 5 ff. Fick då ett lån på 190.000 kr med en ränta på höga 11,55.

Ok betydligt bättre än mina förutsättningar nu :) men har tänkt först i maj. Får se om det ser bättre ut då. Räntan är mindre viktig i början eftersom största problemet är antalet fordringsägare just nu. Orkar inte administrera 20 företag. Man blir knäpp av det.

Ok, Jo räntan bryr man sig inte om när man bara vill få till mindre lån. Det som jag gjorde för att få till det är efter att jag slagit ihop alla lånen som jag tänkte, tror det var 2kredit kort och 4 små lån. Så fick jag efter uppdateringen hos UC 0,8 i score. Men det som gjorde att jag fick så lågt värde var nog på grund av kreditkorten. Då visade dom att jag hade två kort med en gräns på 87500 kr (40000 kr + 47500 kr) som var outnyttjade. Då gjorde jag en ny ansökan hos Lendo där jag ansökte om ett lån på 250.000 kr. Där skulle BN lånet in samt några andra lån och fick igenom det hos Collector till en ränta på 6,45. Så efter tre månader hade jag nu betalat tillbaka BN lånet och kom ner till bara 3 banklån och ett kreditkort. Så nu klarar man av sin vardag och man har ca 3000 att leva på varje månad + det som man betalar in till kreditkortet (som jag försöker att inte använda). En liten kort sammanfattning över min 2015 ekonomiskt. =)

Lycka till alla i 2016 och Gott Nytt år.

Ok betydligt bättre än mina förutsättningar nu :) men har tänkt först i maj. Får se om det ser bättre ut då. Räntan är mindre viktig i början eftersom största problemet är antalet fordringsägare just nu. Orkar inte administrera 20 företag. Man blir knäpp av det.

Nu kanske jag blandar ihop folk, men hade du inte ett påskrivet föreläggande som strax blir ett utslag? Då borde du nog göra ditt försök betydligt tidigare än så, får du ett utslag blir det med hyfsad säkerhet ett avslag från BN..

Går tyvärr inte. Jobbar på saken att undgå ett utslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp