Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Fungerar inte deras kundservice? Mailade de i söndags, idag onsdag fortfarande inget svar? Oseriöst..

Hej!

När man ligger efter med betalningarna, med 3 månader på norwegian lånet och man får hem "uppsägningsbrevet". Är det lugnt att man betalar för en månad för att "hotet" ska försvinna eller är man tvungen att inkomma med betalningar för alla förfallna månader på en gång? Är det någon som vet blir jag otroligt tacksam!

Om man betalar dom 2 förfallna beloppen så vill jag minnas att uppsägning av lånet upphävs.

Jag nyttjade min ångerrätt med BN och betalade tillbaka allt på en gång utan ränta i november. Tror ni det är kört att söka på nytt pga det? 4,4 % uc, 4 ff

Fungerar inte deras kundservice? Mailade de i söndags, idag onsdag fortfarande inget svar? Oseriöst..
De är skitsega på att svara på mejl frågade förra veckan när årsbeskedet för 2016 skulle komma men jag har heller inte fått svar.

Läser att en del påpekar att BN har mä blivit hårdare efter årsskiftet.

På min senaste UC (början av februari) står det att jag har 6.5% i riskprognos.

Jag har 6 UC-förfrågningar, dessvärre alla från det senaste kvartalet, däribland ett beviljat kreditkort (som jag sköter) från BN.
165k resp 160k i intäkter de senaste två åren.

Är det ens någon idé att söka om ett samlingslån, eller det räknas som för dåliga förutsättningar för det?

Någon som har erfarenhet från att ha blivit beviljad lån hos BN på 200-250 tusen kr? Och i så fall hur la ni upp det med vad som skulle lösa andra lån och vad som var nylån?

Läser att en del påpekar att BN har mä blivit hårdare efter årsskiftet.

På min senaste UC (början av februari) står det att jag har 6.5% i riskprognos.

Jag har 6 UC-förfrågningar, dessvärre alla från det senaste kvartalet, däribland ett beviljat kreditkort (som jag sköter) från BN.
165k resp 160k i intäkter de senaste två åren.

Är det ens någon idé att söka om ett samlingslån, eller det räknas som för dåliga förutsättningar för det?

Provade du att söka?

Tänker snart prova att ansöka hos BN ska vänta en månad till för att se om mitt score kan gå ner. Och dessutom droppa till 6 ff hos UC. Jag ber till gudarna att det kommer gå vägen! Om någon nyligen fått samlingslån hos BN så dela gärna med er om vad era förutsättningar var.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp