Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Hur lyckas ni alla få lån hos BN?!
Gjorde en ansökan på Lendo i oktober men fick inget erbjudande. 18 FF då. Inga blancolån endast ett kreditkort från swedbank. Kan det vara så att jag tog för många ff på kort tid innan? Verkar vara så fallet. 9.4 % i kreditbetyg just nu. Inte så högt jåmför med andra. Fast anställning...

Hur lyckas ni alla få lån hos BN?!
Gjorde en ansökan på Lendo i oktober men fick inget erbjudande. 18 FF då. Inga blancolån endast ett kreditkort från swedbank. Kan det vara så att jag tog för många ff på kort tid innan? Verkar vara så fallet. 9.4 % i kreditbetyg just nu. Inte så högt jåmför med andra. Fast anställning...
Jag tror att BN har blivit mycket hårdare i sin kreditbedömning under den sista tiden.

Dom kanske har beviljat lån lite för lätt innan,kan tänkas.Om det nu blivit allt fler som fått avslag på sina ansökningar.

Kan vara så, dom har väl inte funnits så hemskt många år och jag har sett rätt många lån från BN på jobbet..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp