Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Jag hatar standardiserade svar.
Jag är inte så stress för jag vet att jag inte kommer kunna låna närmsta tiden, men finns det någon regel som säger hur länge jag ska vänta, enligt lag? Och varför i såfall? Vill någon att man ska hamna i skiten? (Jag har inkomsten, jag har inga anmärkningar, jag har inte fullt med synliga UC-krediter, men mest UC-förfrågningar någonsin på en månad antar jag haha, men ingen ledde till ett piss.

"Hei,
Pr. dags dato har vi dessverre ikke anledning til å kunne innvilge lån, vi har heller ikke anledning til å kunne si noe om når det vil være mulig å søk."'
Google translate ger:
Hittills har vi tyvärr inte tillåtet att bevilja lån, och inte heller har vi rätt att säga någonting om när det kommer att vara möjligt att söka.

En regel brukar vara att efter 6 månader så kan kreditscoren har minskat mycket. Men det är ju så klart att man bli beviljad ett lån/höjning. Men det är en sak som bankerna tycker att man ska göra. Själv så håller jag på att vänta med en ansökning i 6 månader för att se om jag kan baka ihop några lån.

Det är dock ingen idé att söka hos dom med anmärkningar va?

Hej, önskar veta lite kring BN räntesatser. Tänkt göra ett samlingslån cirka 200k med kreditbetyget Bra (runt 4-4.4).

Vad har ni fått för ränta och vad hade ni då för kreditbetyg från UC?

när kan man ansöka om en upplåning på ett befintligt lån? Jag lånade av bank norwgian i augusti och skulle behöva öka det för att bli av med några dyrare krediter. Är det efter 6 inbetalningar?

Hej. Tänkte ta lån i juni nästa år på runt 70.000 kr för att betala av två krediter samt köpa nyare bil. Jag har nu 19 UC förfrågningar. I juni har 15 st försvunnit. Enda där som en bank skulle se vore ett kreditkort på 10.000 kr. Hur stor vore min chans att få ett lån från Banknorweigan eller någon annan bank?

Hej. Tänkte ta lån i juni nästa år på runt 70.000 kr för att betala av två krediter samt köpa nyare bil. Jag har nu 19 UC förfrågningar. I juni har 15 st försvunnit. Enda där som en bank skulle se vore ett kreditkort på 10.000 kr. Hur stor vore min chans att få ett lån från Banknorweigan eller någon annan bank?

Väldigt stor skulle jag vilja säga. Ta lendo då och vänta en stund så att alla hinner svara. Då kommer du få störst chans till bättre ränta.

Någon som har koll på om det ger en stor skillnad på räntan hos Norwegian om man har 4.9 eller strax under fyra? Tänkte samlingslån på 200 000 kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp