Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Okej...nu är det dags att försöka få ett samlingslån. Hade tänkt vänta lite till, men det verkar inge finnas några garantier för att få bättre UC score även om skulden minskar lite, eller en UC fråga försvinner, så jag kör!

Så här ser det ut för mig:

UC score MINDRE BRA 9, 6%
Inkomst 2013 422000:-
Underskott kapital 91000:-
UC frågor 7 st
Blancolån 288000:- fördelat på 6 långivare.
Kortkredit 31000:-
Bostadslån 1, 1 miljoner äger 50%, villa.

Vill ha ett så stort samlingslån som bara går, men tänkte söka på 150000:-.

Snälla snälla tror ni det kan gå? Nån som fått med liknande siffror?
Blivit nekad?

Var ärliga, ska jag söka eller inte?

Om du söker samlingslån, dvs att de löser dina andra lån direkt, så tror jag inte det blir något problem alls.

Inga problem? Verkligen? Vågar jag knappt tro...

Eftersom det handlar om samlingslån och inte ett nylån så är det enklare. Och av att dömma av den här tråden så beviljar Bank Norwegian fler personer större lån, än någon annan bank. Därför bör det inte vara något problem för dig med dina förutsättningar att få ett samlingslån, såvida du inte har någon betalningsanmärkning.

Visst har du ett stort underskott av kapital, men andra med 60-70tkr i underskott har blivit beviljade

Senast ändrad:
Kära vänner...jag har nu sökt, sökte 160000:- via Axofinans.

Efter 10 minuter plingade ett sms...från Axo. De skriver att lånet är BEVILJAT! Men skickar inget erbjudande förrän alla har svarat...

Jag loggar in hos bank norwegian med bankid och ser där min låneansökan...som ligger redo att bekräftas av mig...som jag fattat det har de beviljat mig?

ÅH så glad jag blir!!!! :) :) :)

Jag har redan ett lån hos dem, är det någon som vet om jag kan ansöka om ett helt nytt för att lösa andra lån jag vill bli av med eller måste man vänta tills man får en länk från dem om ökning? :)

E nog helt 100 på att du får:) om du inte har anmärkningar eller andra större lån.
Tror du verkligen det?? Nej inga anmärkningar behöver ett lån på 160000kr. Har 2013 en inkomst på 329000 och detta året en inkomst på 378000 och fast tjänst... Håll tummarna! Vet du om det bättre att söka direkt via Norwegian eller genom Axofinans?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp