Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Finns de möjlighet å få samlingslån på Bank Norwegian?? med 10 krediter hos 8 kreditgivare, Blancolån 945000kr men därav huslån på 470000.
Min Uc score är 1.5 och mellan Bra och Mycke bra. årsinkomst 371000 underskott av kapital 62000kr...men jag har följt mångas uc score, å blir inte klok att min är så pass bra med så många krediter.

Mvh Lizette

Svårt att svara på,men helt omöjligt ska det nog inte vara att det kan gå igenom.

Jag har en liten fundering och någon kanske kan hjälpa mig med det :) Om jag vill förtidslösa mitt lån hos dem, är det med ränta fram tills den dagen jag löser lånet eller är det med den totalla räntan som är lagd över hela lånets avbetalning?

Jag har en liten fundering och någon kanske kan hjälpa mig med det :) Om jag vill förtidslösa mitt lån hos dem, är det med ränta fram tills den dagen jag löser lånet eller är det med den totalla räntan som är lagd över hela lånets avbetalning?

Du betalar bara ränta så länge du har lånet. Löser du lånet i förtid betalar du inte något extra för.

Det fungerar som alla andra lån. En del till ränta, en del till att betala av skulden...

Hej!

Får man något lån om man har en anmärkning "misskött kredit"?

om jag ansöker om 130 000 kr hos dom.. någon som vet hur stor månadskostnaden blir då??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp