Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Hoppas du inte lurar någon naiv stackare att dra iväg en ansökan.
Men herregud, vad skulle jag få ut av det? Vill bara visa att det finns hopp, verkar som om BN fokuserar mer på hur gamla förfrågningarna är, senast jag tog en uc var förra sommaren.

Hade inte UC haft tekniska problem på deras sida hade jag gjort det i första inlägget.

du kan ju börja med en från advisa sen när Uc hoppar igång så får vi se ditt betyg också.

Menar du att du sökte nu när uc hade problem med sin tjänst och det var därför det gick igenom ?

du kan ju börja med en från advisa sen när Uc hoppar igång så får vi se ditt betyg också.

Menar du att du sökte nu när uc hade problem med sin tjänst och det var därför det gick igenom ?
Hade uc haft problem med sin tjänst så hade jag väl fått fler erbjudande samt tagit ett bättre lån än BN? Klart det inte påverkade.

Ja jag laddar upp så fort skiten har hoppat igång.

Du kan ju ta en printscreen på Advisas mail åt dom. Jag tror dig faktiskt. BN verkar ju vilja ha den typen utav kunder. Helt sinnessjukt bolag.

20200303220022-62.116.243.245.jpg

Misstänkte du talade sanning som sagt, dom gillar kunder som dig. Var står din ränta?

Misstänkte du talade sanning som sagt, dom gillar kunder som dig. Var står din ränta?
Jag har sökt med liknande förutsättningar för ca ett år sedan utan att få det, jag tror den stora skillnaden blev senast tagna FF's, 15%, riktigt skit men vad gör man.

Jag fick inte ens BN med 20% i UC-risk hehehe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp