Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Du bör vänta. Balanzia har tuffat till sig och så även BN.

Vänta tills utmätningsförsöket försvinner. Det är verkligen något bankerna inte gillar. Samt att betyget borde bli bättre.

Svårt att säga, om du inte har råd/tid att vänta så ge det ett försök.

Försök undvika BN. De är inte roliga med sjuka räntor. Mejla Balanzia och kolla vad de säger innan du söker!

Försök undvika BN. De är inte roliga med sjuka räntor. Mejla Balanzia och kolla vad de säger innan du söker!
Mejlade mina förutsättningar till Balanzia och fick till svar att de inte kunde hjälpa mig med lån pga för många förfrågningar (17).. Jäkla skit, de hade inget svar på var de satte sin gräns heller. Får hoppas att man klarar sig i 2 månader till för då försvinner ytterligare 5 st.

Otroligt, slängde in en ansökan hos advisa på 220k och fick ett erbjudande på hela summan, 3400 i månaden med 15% ränta, ska bara skicka in 2st lönespecar.

55% i UC, 15FF, 220k i krediter o lån samt ett underskott på 40k.

Ja jag vet att inte räntan är den bästa, men att betala 13-14k på skulder varje månad så gör detta livet bra mycket lättare, ska söka ett bättre lån till sommaren.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp