Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Annan ägare tar över bolaget.

Bank Norwegian: Oseriös skött bank som borde fått varning från finansinspektionen pga stora lån till folk som har skulder upp över öronen.

Fast som att Nystartfinans,Collector mfl skulle vara ett dugg bättre?
Är väl ett fåtal banker som utmärker sig men jag fick för fan lån i år när jag redan hade 1.000.000 + i synliga lån/skulder och då var inte Norwegian en av dessa.
Tror Remember är ännu värre.

Kanske off-topic men någon som vet hur många inbetalningar man kan missa innan BN skickar till inkasso? Reggar de inkasso som missbrukad kredit hos UC?

Fast som att Nystartfinans,Collector mfl skulle vara ett dugg bättre?
Är väl ett fåtal banker som utmärker sig men jag fick för fan lån i år när jag redan hade 1.000.000 + i synliga lån/skulder och då var inte Norwegian en av dessa.
Tror Remember är ännu värre.
Remember är nog värst när de gäller o bevilja överskuldsatta. Men deras ränta är snäppet snällare än BN.

Hur snälla är BN egentligen? Jag har i skrivande stund 19% uc risk, synliga lån på totalt 100 k och inkomst på 370 k, skulle behöva ca 200 k för att kunna täcka upp för alla små skitlån utanför UC som kostar skjortan.. Ska man ansöka hos typ Balanzia i nuläget eller vänta tills att mitt utmätningsförsök försvinner den 2/11 -19 och testa hos BN? Är lite rädd att min UC skjuter i höjden när sista anmärkningen försvinner samtidigt som det lika gärna kan förbättra den avsevärt ?
Finns det andra aktörer som jobbar mot oss med sämst förutsättningar?

Mvh, Harry.

Hur snälla är BN egentligen? Jag har i skrivande stund 19% uc risk, synliga lån på totalt 100 k och inkomst på 370 k, skulle behöva ca 200 k för att kunna täcka upp för alla små skitlån utanför UC som kostar skjortan.. Ska man ansöka hos typ Balanzia i nuläget eller vänta tills att mitt utmätningsförsök försvinner den 2/11 -19 och testa hos BN? Är lite rädd att min UC skjuter i höjden när sista anmärkningen försvinner samtidigt som det lika gärna kan förbättra den avsevärt ?

Mvh, Harry.

mejla balanzia och fråga vad dom tror?

Mvh, Harry.
Skulle ha väntat ut utmätningsförsöket. Klarar du det tills dess? Har du Betalkoll, kan vara en nödhjälp tills den 2a.

Tror inte du behöver oroa dig för att ditt betyg skjuter i höjden. Under de senaste året så har betydligt fler fått en sänkt betyg än de som betyget gått upp för. Dessutom så har betyget gått ner till ”rätt” nivåer efter ett tag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp