Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank norwegian påminnelse

hej, min fråga är jag har en missad betalning till bank norwegian som gick ut 160628, jag missade även första påminnelsen som kom i tisdags 160705 då jag har haft lite problem med min mail men betalade in den och angiven försening och påminnelseavgift som stod i mailet idag 160710. Har det hunnit skickas till inkasso, skickas i sånt fall brev hem eller klarade jag mig med påminnelseavgiften och förseningsavgiften i detta fall ?
Hoppas ni kan hjälpa mig med detta.

hej, min fråga är jag har en missad betalning till bank norwegian som gick ut 160628, jag missade även första påminnelsen som kom i tisdags 160705 då jag har haft lite problem med min mail men betalade in den och angiven försening och påminnelseavgift som stod i mailet idag 160710. Har det hunnit skickas till inkasso, skickas i sånt fall brev hem eller klarade jag mig med påminnelseavgiften och förseningsavgiften i detta fall ?
Hoppas ni kan hjälpa mig med detta.
Du har klarat dej :)

Inga problem för dig. Du kommer inte att få något ytterligare brev hemskickat, men påminnelsen som du fick i mejlform kommer även som brev.

Jag kunde ligga efter med tre stycken månadsbetalningar innan det kom hem brev om hot av uppsägning av krediten. Genom att betala in alla tre månader på samma gång så var det lugnt igen.

Jag vill minnas att dom inte gör det,men gå in på deras sida eller ring och kolla för säkerhets skull.

Här står det https://www.banknorwegian.se/Lana-Pengar/Privatlån
Vem kan ansöka om privatlån?
Du kan ansöka om lån om du:

• Inte har några betalningsanmärkningar
  • Är över 18 år
  • Har varit folkbokförd i Sverige de senaste 36 månaderna
Förutom dessa krav, gör vi även en kreditprövning innan vi kan ge dig ett låneerbjudande

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp