Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank norwegian med misskött kredit?

Jag vet att Bank Norwegian inte godkänner anmärkningar, men hur är det med misskött kredit? Är iofs också en anmärkning. Det verkar ju som att de är väldigt medgörliga med att lösa lån iaf! Någon som fått lån med misskött kredit (har 1 anmärkning från i februari i år).

Det bästa svaret är nog att skicka ett mail och fråga dom,om du nu inte hitta svaret här på forumet.

Har mailat och frågat, men de svarar inte på just det, utan säger att jag ska göra en ansökan på hemsidan, men vill inte få en onödig UC fråga om det ändå ej beviljas med misskött kredit!

Har mailat och frågat, men de svarar inte på just det, utan säger att jag ska göra en ansökan på hemsidan, men vill inte få en onödig UC fråga om det ändå ej beviljas med misskött kredit!

Nej det är ju just det som är lite av dilemmat att man tvingas till en ny "UC",men tyvärr så är det så man måste göra.

Dom godkänner inte missköt kredit. Vet det av egen erfarenhet då jag haft det tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp