Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank norwegian inkasso, fick ni avbetalningsplan?

Hej jag har ett lån hos dem på 80000 som är påvägen till inkasso. De har intrum har jag läst. Någon som haft ett så stort lån som gått dit. Fick ni avbetalningsplan? Hur mycket i månaden i så fall?

Hej jag har ett lån hos dem på 80000 som är påvägen till inkasso. De har intrum har jag läst. Någon som haft ett så stort lån som gått dit. Fick ni avbetalningsplan? Hur mycket i månaden i så fall?
Jag tror säkert du kan få en hyfsat bra avbetalningsplan där. Men räntan blir lite högre och så får du ett misskött lån registrerat till UC.

Har du haft där? Jag undrar mycket hur låg månadskostnad jag kan få

Dom är verkligen inte snälla med avbetalningsplaner när det gäller Norwegian bank.

Det bästa är helt enkelt att släppa skulden till Kfm och låta dom göra en löneutmätning. Annars får du dras med en dyr avbetalningsplan som du kanske ändå blir tvungen att släppa pga för hög månadsbetalning.

Jaså har du haft avbetalning hos dem? Hur hög månadskostnad?

Dom är verkligen inte snälla med avbetalningsplaner när det gäller Norwegian bank.

Det bästa är helt enkelt att släppa skulden till Kfm och låta dom göra en löneutmätning. Annars får du dras med en dyr avbetalningsplan som du kanske ändå blir tvungen att släppa pga för hög månadsbetalning.
Jag håller med. Jag hade ett lån på 400 tkr som gick till inkasso hos Justitia. Hos BN betalade jag 7.000 tkr/månaden. Justitia höjde räntan med 10% och ville ha 9.000 kr/månad i ett halvår, därefter ville de diskutera ett högre belopp. Jag släppte allt till KFM.

Jaså har du haft avbetalning hos dem? Hur hög månadskostnad?
Jag bad dom om en avbetalningsplan. 5000 kr i månaden var det lägsta dom kunde erbjuda mig. Hade jag haft dom pengarna hade jag väl inte låtit skulden gå till Inkasso...

Bank Norwegian har helt enkelt samma affärsidé som 4finance. Låna ut mer än individen klarar av att betala enligt kreditupplysningen och sedan låta räntan ticka iväg.

Hur stort var ditt lån med 5000 kr i månaden på avbetalning

Oj och så hög avbetalning.. Jag har lån på 85000 så då skulle jag få 10000 kr i månaden herregud!!!Har någon annan någon erfarenhet?
Släppte du ditt till kfm?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp